کلید برند دسته‌بندی نشده برند تک ماکارون و نحوه شکل‌گیری آن

برند تک ماکارون و نحوه شکل‌گیری آن

برند تک ماکارون در سال ۱۳۷۳ زمانی که هنوز خبری از ماشین آلات صنعتی تولید ماکارونی و محصولاتی مانند آن در ایران نبود توسط خانواده‌های صادقیان، کرمانیان، کرمان شاهانی و میثمی با هدف تهیه غذای سالم و با خریداری  پیشرفته‌ترین ماشین آلات و فن‌آوری روز دنیا از کشور سوئیس تاسیس شد که این ماشین آلات قادر به تولید و بسته‌بندی ماکارونی با کیفیت برتر به صورت پیوسته و همراه با استانداردهای ملی و بین‌المللی بود.

علامت تجاری تک ماکارون در مهرماه سال ۱۳۷۷ با تنوع بالغ بر ۵ محصول رشته‌ای و ۱۰ محصول فرمی در کشور توزیع شد.

برند تجاری تک ماکارون تولید کننده محصولات غذایی بر پایه و اساس آرد است.

برند تک ماکارون در حال حاضر که بالغ بر ۲۰ سال از تصمیم اولیه کارخانه جهت ثبت برند و تاسیس یک برند ایرانی با کمک تجهیزات سوئیس گذشته، شهرت محصولات برند تک ماکارون به سوئیس رسیده و این برند توانسته نام خود را به عنوان برندی جهانی در این کشور ثبت کند.

میتوان گفت برند تجاری تک ماکرون به خوبی توانسته است از برند خود نگهداری کند و آن را ارتقاء دهد.

رتبه بندی شرکت تک ماکارون در مقابل دیگر رقیبان در عرصه تولید ماکارونی به این شکل است که سه بار به عنوان برند برگزیده مصرف کنندگان داخلی انتخاب شده است و این موفقیت باعث اعتماد به نفس این مجموعه برای رقابت در بازارهای جهانی شده است.

از بین ده‌ها کارخانه‌ای که در تمام جهان تولید کننده ماکارونی بودند برند تک ماکارون فناوری شرکت بولر سوئیس و فاوای ایتالیا را انتخاب کرد. این شرکت از ابتدا به جای استفاده از شیوه سنتی از فناوری‌های به روز اروپایی استفاد نمود و هویتی مدرن به دست آورد.

شرکت‌هایی با تکنولوژی منحصر به فرد که مخلوط کن‌های متعدد در پروسه تولید و به عمل آوردن آردهای سمولینا را حذف کرده بودند و شاید استفاده از همین خط تولید به روز بود که سرعت رشد برند تک را شتاب داد. به طوری که در کمتر از ده سال بعد از تولد این کارخانه، تک ماکارون خطوط تولیدش را روز به روز اضافه می‌کرد.

برند تک ماکارون در سال ۱۳۸۴ بالغ بر ۲۰۰ تن ظرفیت تولید روزانه داشت.

برند تک ماکارون هرگز نه درگیر مشکلات اقتصادی شکل گرفته شد و نه حتی در درگیری با روزهای جنگ بود و از همان ابتدا با سرمایه‌ای که داشت در ۸۰ کیلومتری شهر تهران کارخانه‌ای راه‌اندازی کرد و در حال حاضر مساحت این کارخانه بالغ بر ۲۱۰ هزار مترمربع می‌باشد. این شرکت نظارتی دقیق بر محصولات خود دارد.

سعید آقا صادقیان مدیر عامل شرکت تک ماکارون بر این اعتقاد است که طراحی لوگو ساده و فانتزی برند تک ماکارون که توسط آقای بیژن جناب طراحی شده، جدا از محصولات متنوع آن باعث ماندگاری آن در اذهان ایرانی شده است.

برند تک ماکارون آرد بسته‌بندی شده و انواع پودر کیک در طعم‌های مختلف هم تولید می‎کند و فقط به تولید ماکارونی و نیازهای داخلی و تولید انواع رنگ و طرح ماکارونی و ابعاد و شکل آن بسنده نکرده است. این شرکت محصولات خود را نه تنها به شهرهای دور و نزدیک ایران که به نقاط دیگری از جهان نیز صادر می‌کند.

این روزها ماکارونی پیچی که چشم در چشم مصرف کنندگان نگاه می‌کند و بسیاری از دست‌ها در قفسه فروشگاه‌های کوچک و بزرگ را به سمت خود هدایت می‌کند در تعدد تصاویر و تبلیغات تجاری، یک طراحی ساده و خلاق توانسته نام تک ماکارون را در خاطره سفره‌های ایرانی ثبت کند. نامی که هر چند عمری طولانی در میان برندهای مواد غذایی نداشته، اما تا این لحظه نامش را به عنوان برند برتر صادرکننده ملی سر زبان‌ها انداخته است.

شرکت تک مارون شامل سالن‌های تولید، انبار محصول، انبار ملزومات و مواد اولیه، فضاهای اداری و رستوران، تاسیسات آبرسانی و تغذیه آب، تعمیرگاه‌ها و فضای سبز و درختکاری می‌باشد. سالن‌های شماره ۱ و ۲ تولید ماکارونی شامل ۶ خط پیوسته و کاملا مستقل تولید انواع ماکارونی می‌باشد و فضای کافی نیز برای طرح‌های توسعه آینده در نظر گرفته شده است.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط