کلید برند برند فروشی برند فروشی SHIKPICK

برند فروشی SHIKPICK

برند فروشی SHIKPICK مناسب برای کیف و کفش در طبقه‌های ۱۶، ۱۸، ۲۵، ۳۵ و ۳۹ طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری (اتحادیه پاریس) به صورت لاتین ثبت شده است.

انواع کارتن، کیف، کفش، تبلیغات، صادرات، خرید و فروش، کارت ویزیت، لیبل، فاکتور، بروشور، کاتالوگ، سربرگ و… برخی از محصولات گوناگون این برند تجاری می‌باشند.

برند آماده SHIKPICK، یک علامت تجاری زیبا و ماندگار است که می‌تواند برای برندسازی و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی محصولات شما (مانند طراحی لوگو، بسته‌بندی و…) بسیار مناسب باشد.

لیست طبقات برند فروشی SHIKPICK مناسب برای کیف و کفش

طبقات محصولات
طبقه ۱۶ کاغذ، مقوا و کالاهای ساخته شده از آن‌ها که در طبقات دیگر ذکر نشده‌اند، مطالب چاپ شده، مواد صحافی، عکس، نوشت‌افزار، چسب برای مصارف تحریری یا خانگی، لوازم نقاشی، قلم مو نقاشی، ماشین تحریر و لوازم ملزومات دفتری (به استثنای مبلمان) مواد آموزشی و تدریس (به استثنای دستگاه‌ها)، مواد پلاستیکی برای بسته‌بندی (که در سایر طبقات ذکر نشده‌اند)، حروف و کلیشه چاپ.
طبقه ۱۸ چرم و چرم مصنوعی و کالاهای ساخته شده از آن‌ها که در طبقات دیگر ذکر نشده‌اند، پوست حیوانات، چمدان، کیسه و کیف‌های مسافرتی، چتر، چتر آفتابگیر و عصا، شلاق، یراق و زین و برگ.
طبقه ۲۵ انواع لباس و پوشاک، پاپوش و پوشش سر.
طبقه ۳۵ تبلیغات، مدیریت تجاری، امور اداری تجارت، کارهای دفتری و اداری.
طبقه ۳۹ حمل و نقل، بسته‌بندی و نگهداری کالاها، تهیه مقدمات و ترتیب دادن مسافرت‌ها.
امتیاز دهید.

مطالب مرتبط